درباره پلاستینو

شروع فعالیت از سال ۱۳۹۷ با تولید انواع سفره های یکبار مصرف

گروه تولیدی پلاستینو از سال1397 با هدف تولید محصولات با کیفیت در حوزه مواد پلی اتیلن و پلاستیکی با رویکرد ارائه محصولات نو و جدید شروع به فعالیت نمود.

سفره های یکبار مصرف پلاستینو با این تیم تولید می شود

گروه تولیدی پلاستینو از سال ۱۳۹۷ با هدف تولید محصولات با کیفیت در حوزه مواد پلی‌اتیلن و پلاستیکی (مانند سفره های یکبار مصرف، کیسه زباله، کیف دستی) با رویکرد ارائه محصولات نو و جدید شروع به فعالیت نمود.
این گروه در راستای تامین نیاز بازار‌های داخلی، کمک به چرخه تولید و افزایش صادرات غیرنفتی، و همچنین کارآفرینی و اشتغال‌زایی، همواره سعی بر آن دارد که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات در حوزه فعالیت خود را با نگاهی جدید و دانش‌بنیان، تولید و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار بدهد.

یکی دیگر از اهداف مجموعه استفاده از مواد زیست تخریب‌پذیر و تولید محصولات دانش‌بنیان است تا ضمن ارائه محصولات با کیفیت روند تجزیه‌پذیری محصولات استفاده شده در طبیعت با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
تضمین تداوم کیفیت محصولات تولیدی و مهم‌تر از آن بهبود مستمر کیفیت محصولات همواره اولویت اول این گروه تولیدی است.
این گروه با دارا بودن تجهیزات و دستگاه‌های به روز و مدرن قادر به تولید فیلم‌های پلی‌اتیلن از قبیل انواع سفره یکبار مصرف، انواع کیسه فریزر، انواع کیسه زباله و انواع نایلکس دسته‌دار و چاپی با بالاترین استاندارد روز می‌باشد.

هیئت مدیره این مجموعه با داشتن تخصص‌های متفاوت در حوزه‌های صنعت پلاستیک، مالی و حسابداری، منابع انسانی ،سلامت و بهداشت، تیمی توانمند، آگاه و هماهنگ هستند که همواره با رصد دقیق روند تولید و فروش در صدد ارائه محصولات با کیفیت و بروز می‌باشند.

این تیم با برگزاری جلسات مستمر هفتگی، بازدید از مجموعه‌های موفق تولیدی، دعوت از متخصصان و دانشگاهیان همواره نگاهی دانش بنیان در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی دارند.

همکاری با گروه پلیمر دانشگاه صنعتی سهند تبریز و نیز گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در قالب بازدید دانشجویان شیمی و پلیمر از مجموعه و نیز برگزاری جلسات فنی و تخصصی با اساتید این دانشگاه‌ها همواره عامل پیشرفت و پویایی این گروه می‌باشد.

مشخصات سفره های یکبار مصرف پلاستینو

  • عرض: ۱۰۰ سانت
  • وزن: ۲۰ الی ۲۵ گرم (در هر مترمربع)
  • پرفراژ: ۱۰۰ در ۱۰۰ سانت
  • متریال: پلی‌اتیلن
  • رنگبندی: زرد، سفید، قرمز

سفره های یکبار مصرف پلاستینو مقاوم در برابر پارگی و نفوذ مایعات می باشند. سفره‌های پلاستیکی معمولاً در برابر پارگی و رطوبت مقاوم‌تر هستند و می‌توانند از آسیب به سطح زیرین خود جلوگیری کنند. این ویژگی برای مراسم‌هایی که احتمال ریختن مایعات یا تماس با اشیای تیز وجود دارد، ضروری است. سفره‌های مقاوم به مایعات از ایجاد کثیفی و خراب‌شدن میز یا فضای زیر سفره جلوگیری می‌کنند و از دوام بیشتری برخوردارند. این ویژگی‌ها سفره را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع مراسم تبدیل می‌کنند. به‌ویژه در مواقعی که غذا یا نوشیدنی‌ها بر روی سفره ریخته می‌شود، سفره‌های مقاوم باعث جلوگیری از لکه‌ها و راحتی در تمیزکاری می‌شوند.

طراحی و رنگ سفره باید با دکوراسیون مراسم هم‌خوانی داشته باشد. سفره‌های ساده برای مراسم‌های رسمی و سفره‌های رنگارنگ و تزیینی برای جشن‌ها و مهمانی‌ها مناسب‌ترند. همچنین، رنگ‌های ملایم یا طرح‌های کلاسیک می‌توانند ظاهر شیک‌تری به مراسم بدهند. انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌تواند تأثیر زیادی در زیبایی فضای مراسم بگذارد؛ بنابراین، هنگام خرید سفره های یکبار مصرف به‌تناسب آن با دکور و سلیقه مهمانی توجه کنید. سفره‌های با طراحی مناسب می‌توانند فضای مراسم را به شکل چشمگیری زیباتر کنند. همچنین، انتخاب رنگ‌های هماهنگ با تم مراسم، باعث ایجاد هارمونی و جذابیت بیشتر در محیط می‌شود.

همانطور که گفته شد برای حفظ محیط‌ زیست، بهتر است به سفره‌ های یکبار مصرف با مواد قابل‌تجزیه یا بازیافت توجه کنید. سفره‌های پلاستیکی معمولاً آسیب‌های زیادی به محیط‌زیست می‌زنند، اما برخی سفره‌های یکبار مصرف از مواد بازیافتی یا زیست‌محیطی ساخته می‌شوند که کمتر آلودگی ایجاد می‌کنند. انتخاب سفره‌های دوستدار محیط‌زیست نه‌تنها به کاهش آلودگی کمک می‌کند، بلکه نشان‌دهنده توجه شما به مسائل زیست‌محیطی است. این انتخاب می‌تواند تأثیری مثبت در حفظ منابع طبیعی و کاهش پلاستیک‌های یکبار مصرف داشته باشد. با خرید سفره‌های یکبار مصرف سازگار با محیط‌زیست، به کاهش زباله‌ها و حفظ پاکیزگی طبیعت کمک کنید. این کار نه‌تنها اثرات مثبتی بر محیط‌زیست دارد، بلکه به آگاهی شما در قبال مسائل محیطی نیز می‌افزاید.