تولید عمده سفره یکبار مصرف

مواد اولیه و جوهر چاپ مهم ترین عوامل در تعیین کیفیت سفره یکبار مصرف هستند:

مواد اولیه: سفره های یکبار مصرف با کیفیت که در کارخانجات معتبر تولید می شوند با ترکیب ۹۰ درصد گرانول پلی اتیلن و ۱۰ درصد کربن ساخته می شوند. اما برخی تولیدکنندگان جهت کاهش هزینه های تولیدی اقدام به پایین آوردن درصد پلی اتیلن نموده و متناسب با آن درصد کربن را افرایش می دهند. این عمل موجب بالا رفتن میزان ناخالصی در محصول تولیدی می شود که باعث می شود در صورت تماس مواد غذایی با سفره سلامت مصرف کننده به خطر بیفتد.

جوهر چاپ: آن دسته از سفره‌ هایی که مرکب نقوش سطح آن به آسانی و با سایش دست جدا شده و دست را رنگی می ‌کند می ‌تواند به راحتی به مواد غذایی نیز انتقال یافته و به خصوص در تماس با نان داغ به دلیل رطوبت ایجاد شده از بخار آن سریع‌ تر شروع به فعل و انفعالات مضر شیمیایی کند.

تولید عمده سفره یکبار مصرف پلاستینو

فروش عمده سفره یکبار مصرف

معمولا صاحبان تالارها، رستوران ‌ها، هتل‌ ها و مغازه‌ های فروش لوازم یکبار مصرف از متقاضیان سفره یکبار مصرف عمده هستند. این عزیزان می توانند در شرکت پلاستینو انواع مختلف سفره‌ های یکبار مصرف اعم از سفره‌ های پلاستیکی، پلی استر، شیشه ای و غیره را به صورت عمده با منصفانه ترین قیمت به صورت کاملا مستقیم از کارخانه‌ تولیدکننده خریداری کنند. مجموعه پلاستینو به عنوان مرکز تولید و پخش سفره یکبار مصرف کیلویی، این محصول را در بسته بندی های ۳۰ تایی، ۳۵ تایی و ۴۵ تایی همراه تنوع بالا در طرح و متراژ در اختیار شما قرار می دهد.

سوالات متداول

  1. آیا سفره های کاغذی ضد آب هستند؟ برای استحکام بخشیدن به سفره های یکبار مصرف کاغذی از یک لایه محافظ پلاستیکی برای آن استفاده می شود تا امکان عبور آب از میان آن وجود نداشته باشد.
  2. منظور از سفره پرفراژ دار چیست؟ برخی از انواع سفره های یکبار مصرف دارای یک خط چین جداکننده به نام پرفراژ می باشند که قابلیت جداسازی آسان را به آن ها می دهد. این امکان موجب می شود تا بدون نیاز به قیچی بتوانیم راحت و به صورت صاف و یک دست سفره را در اندازه دلخواه جداسازی کنیم.
  3. آیا سفره های یکبار مصرف ساده بدون چاپ هم تولید می کنید؟ بله، این نوع سفره ها بهترین انتخاب برای پیک نیک و مسافرت می باشند.
  4. قیمت سفره یکبار مصرف چه قدر است؟ برای دریافت قیمت دقیق نمونه مورد نظر خود کافیست با مشاوران پلاستینو تماس بگیرید.